Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 04 des 07, 19:44

Jonek

Tror ikke at alt er solskinn på og rundt Elland Road de siste årene, og 80-tallet vet jeg mye om.

Leeds er den klubben med flest arresterte fans i England hvert eneste år, så problemet er ikke borte. Det er stort sett nor bråk rundt alle kampene de spiller, men det er bare en digresjon. Den engelske eller den koratiske-modellen er ikke fri for tribunevold og hooligans oppgjør, hverken på klubblag eller på landslag.

Jeg foretrekker ikke vold, men sangstemning. Derfor bør vi kunne ta det beste ut av de ulike modellene og gjøre det til vårt, istedefor å kaste dritt på hverandre her på trådene til Holters.

Det vil bare føre til en dårlig dynamikk i blant oss FFK fans. Her er sakens kjerne! 

Lars 29

Jeg kjenner også til det meste rundt Leeds, og du må ikke fortelle meg at det ikke er minimalt med bråk omkring i England nå, sammenlignet med land som Italia, Tyskland, Balkan, Nederland, etc.etc. Det er som jeg skrev aldri bråk inne på arenaer i England mer, og gjerdene som var der på 70 - 80 tallet  er borte. Engelske lag har faktisk tatt tak i dette. Nye stadioner, og mye overvåking har kommet til. Dette har ennå ikke skjedd i mange andre land.

Men som jeg også skrev så har de fleste lag, også Leeds, Liverpool, Man U, Chelsea etc, casualsgrupperinger som møtes på steder hvor de ønsker å sloss. Det er det jo i Norge også, Men det er ikke et problem i og rundt Elland Road, eller direkte knyttet til  Leeds sine bortekamper. Men forsvarer da heller ikke slike handlinger. Har ihvertfall aldri på mine turer i Leeds og andre steder i England opplevd ubehagligheter til nå.

Men gjør meg en tjeneste, sammenlign ikke BBB og fansen til Leeds, det blir bare for dumt.

Jeg synes at PH etterhvert har blitt en stor og bra supportergruppe, og jeg ønsker mer enn noe annet at alt  rundt fotballkamper skal foregå på en fredelig måte.Vi bør sangmessig støtte FFK på en best mulig måte, og at vi bør fremstå på en måte som kan gjøre både fansen, laget og byen stolte. Dessverre så har ikke alle i og rundt FFK i det siste funnet seg i de retningslinjene som PH, klubben og NFF har satt, da blussing og annet er tøffere. Men jeg også var vel imot det meste når jeg var et umodent barn   

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f