Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 04 des 07, 14:53
Opprinnelig postet av Lars 29

Ser Leeds United blir trukket inn i debatten Jonek, og siden Leeds er det laget i England jeg heier på, så må jeg vel svare på det. Engelsk fotball generelt hadde et stort hooligans problem spesielt i 70 - tidlig 80 årene årene. Og Leeds hadde en beryktet gjeng spesielt på 70 tallet. Men det hadde også de fleste andre storlagene. Det var mye arbeidsløshet og sosiale problemer i England.

Tror ikke at alt er solskinn på og rundt Elland Road de siste årene, og 80-tallet vet jeg mye om.

Leeds er den klubben med flest arresterte fans i England hvert eneste år, så problemet er ikke borte. Det er stort sett nor bråk rundt alle kampene de spiller, men det er bare en digresjon. Den engelske eller den koratiske-modellen er ikke fri for tribunevold og hooligans oppgjør, hverken på klubblag eller på landslag.

Jeg foretrekker ikke vold, men sangstemning. Derfor bør vi kunne ta det beste ut av de ulike modellene og gjøre det til vårt, istedefor å kaste dritt på hverandre her på trådene til Holters.

Det vil bare føre til en dårlig dynamikk i blant oss FFK fans. Her er sakens kjerne! 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f