Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 04 des 07, 09:41
Opprinnelig postet av Jonek

Jeg synes denne debatten har blitt pinlig gutter, og synes at Holters burde ha visst at dette ville bli utfallet på den tråden du startet.

Nå må det være en stopper for all drittkasting fra begge sider, det gjelder Djpete, Keiko, Holters, Bønna, Liraren, Lars 29, Bob Page og hele gjengen pluss meg selv og Rune Haugen også. Den utviklingen dere / vi alle er med på her inne er destruktivt for supportermiljøet rundt FFK.

Det blir ikke noe gjensynsglede med slike tullete tråder. 

Hva som skal til for å stoppe denne negative spirlalen vet jeg ikke, men er det opp til hver og en å ta seg selv i nakken!

Jeg skal iallefall ikke synge sangen,"........står vi en for alle, alle for en." Det blir bare hykleri.

Skal klubben gå forran drittslenging på dette nettet eller ikke? Det er opp til Deg! (og meg)



Der kom det! Det eneste fornuftige innlegget som har vært verdt å lese i Ultraskrangelen de siste ukene, cred til Jonek.

---------------------------

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f