Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 03 des 07, 23:58
Opprinnelig postet av Lars 29

 Hvorfor er det mer supporterkultur enn feks den engelske modellen, med sangen og det å følge med på kampen som det viktigste.

Dere i BRH/Rød Hvit Elite, tør jo ikke å stå for det dere er engang. Meninger skal dere ha, men det å ikke sladde ansiktene deres, og stå for det dere er, det tør dere ikke. Å skylde på at dere da kan bli trakasert blir bare for dumt. Kan igjen bruke Ultras Vålerenga som et eksempel, de står for det de er, både gjennom handling og væremåte. Vil jeg selv oppnå noe, så står jeg jaggu for det også. Vil kalle meg selv en FFK Ultras, som synger i 90 min i hver kamp, selv om jeg ikke hopper mest. Er også veldig imot tromme. Klanen med flere, synger at tromme er harry, og ja det er det. Sangen bør være viktigst og i fokus, og ikke tromming og blussing.         

Er så lei Martin, Liraren, Bønna  med flere av " den nye generasjonen " , som selv etter bråket i Bergen, skal på liv og død forsvare BBB, Hammarby med flere og deres pøblete adferd. BBB dummet seg ut, og det må dere kunne erkjenne også. " Vanlige" supportere som støtter sitt lag lager ikke:

- Kvalme på ferje, og på flyplassen. Var ikke kun en eller to som gjorde dette

- Stjeler ikke klær og gir f...i alt og alle

- Slår ikke ned uskyldige mennesker ( var faktisk BBB som startet dette)

- Drikker ikke midt i en paviljong og driter i norsk lov

Dette gjør BBB fordi de vet at de er fryktet rundt omkring i Europa, og at de vet at politiet ikke uten videre griper inn. Norske supportere kunne bare drømme om å oppføre seg slik uten å bli arrestert.  Hvordan man enn ser på det, så er historien til BBB lite å være stolt av, selv om dere som ser opp til Klokan som deres store helt,  tror noe annet...

Jeg ser at du Lars 29 er Leeds og ønsker den engelske modellen og sikert Leeds modellen spesielt? Tror ikke det helt rimer om du synes at vold er noe tøys. Leeds sammen med Millwall, Chelsea og Cardiff har vel utmerket seg mer enn BBB de siste 30 årene. Den engelske modellen er vel ikke å foretrekke om du ikke ønsker vold. Det engelske landslaget har vært plaget med et haleheng noen tiår de også.

Samme hvilken modell man sikter til av de store supporter, (ikke casuals) er det en rekke med voldlige insidenser.

Jeg mener da at det er et  problem med fotball supportere generelt, ikke ultras alene.

Du trekker fram drikking i en paviljong i Bergen, det er vel ikke bedre med 77 busser som stopper på vekta, og med mye åpenlys drikking der barn er tilstede på samme busser og samme tur. Plankehaugen sjohei! Jeg blir flau når jeg hører fra noen drita fulle folk "Røøøød og hviteee, er de besteeeeee- Heia, heia FredddddddrikstaaaAAAAAAAAAaaaaa! Vi må feie for egen dør først!

Jeg synes denne debatten har blitt pinlig gutter, og synes at Holters burde ha visst at dette ville bli utfallet på den tråden du startet.

Nå må det være en stopper for all drittkasting fra begge sider, det gjelder Djpete, Keiko, Holters, Bønna, Liraren, Lars 29, Bob Page og hele gjengen pluss meg selv og Rune Haugen også. Den utviklingen dere / vi alle er med på her inne er destruktivt for supportermiljøet rundt FFK.

Det blir ikke noe gjensynsglede med slike tullete tråder. 

Hva som skal til for å stoppe denne negative spirlalen vet jeg ikke, men er det opp til hver og en å ta seg selv i nakken!

Jeg skal iallefall ikke synge sangen,"........står vi en for alle, alle for en." Det blir bare hykleri.

Skal klubben gå forran drittslenging på dette nettet eller ikke? Det er opp til Deg! (og meg)

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f