Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 03 des 07, 15:05
Endret: 03 des 07, 15:43

A9SH: Rett og slett svada, Hva 40 mennesker gjør ut av 4-500 stk, har da vel for pokker ikke noe å gjøre med alle der? Hva med alle klansskallene som skal være hooligans?At 10 tullinger ut av 500 er idioter, betyr ikke at resten er det.

Svar Lars 29: Fikk ikke med denne istad, men du får denne nå. At du/dere igjen forsvarer handlinger som bryter mot norsk lov er for meg skremmende. At du/dere ikke har fått med dere at BBB faktisk er en av de supportergrupperingene i Europa med dårligst historie å se tilbake på, er også skremmende. Og da tenker jeg på knivstikking, drap, slåssing, tyveri etc. Skjønner at dere synes dette miløet er tøft, tenk det å få blusse på kamp, midt inne i mengden.HURRA!. Synes også 40 av 500, er friskt for å si det mildt.

Ikke sammenlign Ultrasbussen som endel av dere reiste med til Bergen og hooliganisme i klanen. Hooligans er ikke velkomne  i klanen, derfor har de en egen gruppe. Ultras grupperinger er det flere av i klanen, men de aller fleste av disse reiser til kamper for å drikke, treffe kamerater og se kamp. Ytterst sjelden nå at disse kommer i bråk. Grupperinger som samles på fotballbaner etc, er hooliganer fra Brann, Start, Vif, Ham Kam etc..men har ingenting med supporterklubben å gjøre   

 

  

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f