Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 03 des 07, 14:46
Opprinnelig postet av JipJap
Opprinnelig postet av A9$h
Rett og slett svada, Hva 40 mennesker gjør ut av 4-500 stk, har da vel for pokker ikke noe å gjøre med alle der? Hva med alle klansskallene som skal være hooligans?At 10 tullinger ut av 500 er idioter, betyr ikke at resten er det.


nå vil jeg påstå at 10% faktisk er ganske mye jeg da

Folketallet 1.10.2007 var 4 721 600 ifølge Kvartalsvise befolkningsendringer. Dersom 10% av alle nordmenn var brutale drapsmenn, så ville det ha tilsvart 472 160 personer. Da hadde jeg vært redd for norske turister på tur.

Problemet er jo nettopp at BBB ikke (så vidt jeg vet, dersom de har det, så forandrer det saken) har tatt et oppgjør med de som er bråkmakere. Selv om ikke absolutt alle i BBB er bråkmakere, så hjelper det lite dersom BBB støtter under det bråkmakerne gjør. De viser ikke avstand og avsky overfor denne typen aktiviteter; den som tier samtykker! Og da må man også forvente å bli forbundet med slike ting, altså få et dårlig rykte.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340