Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 03 des 07, 14:03
Opprinnelig postet av Lars 29

Er så enig med Djpete og Holters. Hva gjør det å hoppe, fyre opp bluss, tromme,drite i regler etc så tøft? Hvorfor er det mer supporterkultur enn feks den engelske modellen, med sangen og det å følge med på kampen som det viktigste.

Er da ingen som mener det er mer supporterkultur? Men det finnes to forskjellige varianter, hvorfor er det ikke plass til begge blant Plankehaugen?

Hadde ikke dette vært `hatet` i Plankehaugen ville aldri BRH ha oppstått, hadde plankehaugen ville tatt til seg noe annet å ikke tenkt A4 så hadde ikke dette vært et problem.

Det styret i plankehaugen svarer med er å begynne å utestenge en person pga at han "kjefa litt", ærlig talt..Da har de satt lavmåls standaren sin at de ikke er inntresert i å være åpne for at man skal synge, hoppe osv i 90 min, men at man nærmest skal la folk på tribunen stå å surmule over en misbrukt sjanse..

Opprinnelig postet av Lars 29

Dere i BRH/Rød Hvit Elite, tør jo ikke å stå for det dere er engang. Meninger skal dere ha, men det å ikke sladde ansiktene deres, og stå for det dere er, det tør dere ikke. Å skylde på at dere da kan bli trakasert blir bare for dumt. Kan igjen bruke Ultras Vålerenga som et eksempel, de står for det de er, både gjennom handling og væremåte. Vil jeg selv oppnå noe, så står jeg jaggu for det også. Vil kalle meg selv en FFK Ultras, som synger i 90 min i hver kamp, selv om jeg ikke hopper mest. Er også veldig imot tromme. Klanen med flere, synger at tromme er harry, og ja det er det. Sangen bør være viktigst og i fokus, og ikke tromming og blussing.     

Hva er det vi ikke tørr å stå for?Samler vi oss ikke hver kamp?Står vi ikke samla på et sted på stadion der folk kan komme å snakke med oss om dem vil?Skjønner ikke hva du tenker på her.

OG IGJEN, hadde ikke fredrikstad blad og demokraten blåst denne saken sammen med Plankehaugen om i skyene, ville ikke dette vært noe problem.

Og Ærlig talt, jeg driter da vel i at klanen synger at tromme er harry?Har man som mål om å se opp til kulturen til klansskallene som henger på bohemen  så sikter man ikke høyt om å lage liv på stadion.

Når det gjelder bilde i avisa, må du da for fanden skjønne at dett ikke hadde vært problem om det ikke hadde vært så mye fordommer mot det?hvor lang tenker du egentlig..    

Opprinnelig postet av Lars 29

Er så lei Martin, Liraren, Bønna  med flere av " den nye generasjonen " , som selv etter bråket i Bergen, skal på liv og død forsvare BBB, Hammarby med flere og deres pøblete adferd. BBB dummet seg ut, og det må dere kunne erkjenne også. " Vanlige" supportere som støtter sitt lag lager ikke:

- Kvalme på ferje, og på flyplassen. Var ikke kun en eller to som gjorde dette

- Stjeler ikke klær og gir f...i alt og alle

- Slår ikke ned uskyldige mennesker ( var faktisk BBB som startet dette)

- Drikker ikke midt i en paviljong og driter i norsk lov

Dette gjør BBB fordi de vet at de er fryktet rundt omkring i Europa, og at de vet at politiet ikke uten videre griper inn. Norske supportere kunne bare drømme om å oppføre seg slik uten å bli arrestert.  Hvordan man enn ser på det, så er historien til BBB lite å være stolt av, selv om dere som ser opp til Klokan som deres store helt,  tror noe annet...

Så " den nye generasjonen " slutt å forsvar alt disse " elementene " gjør. Må være flaut at " forbildene " deres takker ja til å sove i arresten, og blir tvangssendt ut av landet, da de reiser uten penger, og blir nektet fergeadgang. Men de hadde vel kanskje regnet med å få stjålet mere mens de var her, slik at de fikk råd til fly hjem. 

 

Rett og slett svada, Hva 40 mennesker gjør ut av 4-500 stk, har da vel for pokker ikke noe å gjøre med alle der? Hva med alle klansskallene som skal være hooligans?At 10 tullinger ut av 500 er idioter, betyr ikke at resten er det.

 

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340