Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 03 des 07, 13:30

Er så enig med Djpete og Holters. Hva gjør det å hoppe, fyre opp bluss, tromme,drite i regler etc så tøft? Hvorfor er det mer supporterkultur enn feks den engelske modellen, med sangen og det å følge med på kampen som det viktigste.

Dere i BRH/Rød Hvit Elite, tør jo ikke å stå for det dere er engang. Meninger skal dere ha, men det å ikke sladde ansiktene deres, og stå for det dere er, det tør dere ikke. Å skylde på at dere da kan bli trakasert blir bare for dumt. Kan igjen bruke Ultras Vålerenga som et eksempel, de står for det de er, både gjennom handling og væremåte. Vil jeg selv oppnå noe, så står jeg jaggu for det også. Vil kalle meg selv en FFK Ultras, som synger i 90 min i hver kamp, selv om jeg ikke hopper mest. Er også veldig imot tromme. Klanen med flere, synger at tromme er harry, og ja det er det. Sangen bør være viktigst og i fokus, og ikke tromming og blussing.         

Er så lei Martin, Liraren, Bønna  med flere av " den nye generasjonen " , som selv etter bråket i Bergen, skal på liv og død forsvare BBB, Hammarby med flere og deres pøblete adferd. BBB dummet seg ut, og det må dere kunne erkjenne også. " Vanlige" supportere som støtter sitt lag lager ikke:

- Kvalme på ferje, og på flyplassen. Var ikke kun en eller to som gjorde dette

- Stjeler ikke klær og gir f...i alt og alle

- Slår ikke ned uskyldige mennesker ( var faktisk BBB som startet dette)

- Drikker ikke midt i en paviljong og driter i norsk lov

Dette gjør BBB fordi de vet at de er fryktet rundt omkring i Europa, og at de vet at politiet ikke uten videre griper inn. Norske supportere kunne bare drømme om å oppføre seg slik uten å bli arrestert.  Hvordan man enn ser på det, så er historien til BBB lite å være stolt av, selv om dere som ser opp til Klokan som deres store helt,  tror noe annet...

Så " den nye generasjonen " slutt å forsvar alt disse " elementene " gjør. Må være flaut at " forbildene " deres takker ja til å sove i arresten, og blir tvangssendt ut av landet, da de reiser uten penger, og blir nektet fergeadgang. Men de hadde vel kanskje regnet med å få stjålet mere mens de var her, slik at de fikk råd til fly hjem. 

 

 

 

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340