Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 03 des 07, 12:36
Opprinnelig postet av Holters

Rey stengte den forrige tråden på bakgrunn av et fåtall brukeres manglende evne til å forholde seg saklig i en diskusjonstråd - ikke på bakgrunn av innholdet i startinnlegget. Jeg deltok ikke engang i den diskusjonen. Den forrige tråden postet jeg siden det har vært mye fokus rundt BBB og deres kamp i Bergen her på forumet i det siste. I går rundt midnatt sprakk nyheten om at det hadde oppstått bråk.


Du deltok ikke i diskusjonen fordi du så det som unødvendig. Du hadde allerede opprettet tråden, og med din autoritet som moderator regner jeg med du tok som en selvfølge at folk ville hive seg på? Denne store ansamlingen forumsadister som har blitt beryktet over hele Norge for sine idiotiske meninger og mangel på innsikt lar ikke en slik sjanse gå fra seg.

Opprinnelig postet av Holters

I dag leser jeg noe jeg synes er helt sykt; den norske stat skal betale hjemreise for noen bråkmakere på norske skattebetaleres regning. Hadde det vært opp til meg, så skulle de blitt flydd til en arbeidsleir på Bjørneøya eller Finnmarksvidda, hvor de kunne ha arbeidet med et eller annet frem til de hadde råd til å betale for sin egen hjemreise (samt selvsagt reisen til arbeidsleiren). Jeg skriver til og med i åpningsinnlegget at det har ikke kommet ut informasjon om BBB har blitt provosert eller ei, altså jeg tar et forbehold der.


Det er det ingen vits for meg å forsvare, selve prinsippet at Staten skal betale regningen er selvsagt feil. Personlig mener jeg det er mentalitet å dra til et land uten penger for å følge laget ditt, men det står for min regning.

Opprinnelig postet av Holters

For øvrig har ikke disse innleggene noen verdens ting med BRH å gjøre. Den paranoide tankegangen kan du bare legge av deg, gjerne sammen med den samme tankegangen om at jeg "poster tråder for å få folk med meg". Jeg har ikke det samme behovet som dere til det, jeg står ene og alene for mine meninger og trenger ingen gruppe bak meg for å stå opp for den.


Er det da tilfeldig at du lager fem tråder ang. BBB og bluss, da vi både har argumentert for BBB og for bluss på dette forumet i lang tid? Når i tillegg du vet at flere av BRHs medlemmer var på Brann stadion for å oppleve den fantastiske stemningen de klarer å lage. Du har utelukkende postet disse fem trådene kun for at du vet at de på forumet her vil henge seg på som i de andre hundre diskusjonene. Du har selv som jeg nevner kritisert meg for akkurat det du driver med nå. Hvordan skal det tolkes da? Utenom at du gjør dette for å provosere?

Opprinnelig postet av Holters

I tillegg bør du vel ha fått med deg at jeg poster en haug innlegg her inne med bakgrunn i andre mediers nyhetsoppslag, ergo; jeg kryper ikke akkurat ut av skjul utelukkende for å poste to tråder som "omtaler BBB negativt" for å få deg/dere til å reagere. Jeg tror heller ikke folk flest (altså ikke-BRH`ere) her inne føler seg særlig brydd over mine to tråder og "vinklinger", så hvorfor følte du deg så truffet, Martin_?


De føler seg ikke brydd, og det visste du godt når du postet trådene. Ergo, du postet dem kun for at du visste at du ville få dem med deg og kunne fyre oppunder dine vinklinger.

Opprinnelig postet av Holters

Til slutt legger jeg merke til at 3 av 4 som har svart i denne tråden er BRH-medlemmer godt begravd i en skyttergrav. Jeg tør påstå at deres meninger neppe er representative for hvordan folk flest i Norge oppfatter denne saken.


Akkurat som når Ulf Berg lyver om at 99, % av Plankehaugens medlemmer støtter han i alt han finner på. Nei, Ulf de gjør ikke det. Men vi tør hvertfall stå opp for det, istedet for å ty til maktdemonstrering. Skulle gjerne skrevet mer, men timen min begynner om drøye ti minutter.

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340