Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 03 des 07, 02:54
"På hvilken måte fremstår jeg som en person med total forakt mot Norges lover? Jeg har plettfri vandel. Alle kan vel også enes om at vi går på kamp for å støtte laget og vi vil på ingen måte prøve å ødelegge andre personers kampfølelse."

Ok, kanskje litt hardt med total forakt, men det er norsk lov at dette er ulovlig, uansett hvor banalt enkeltindivider mener å se dette. Og ergo så ignorerer man Norsk lov, plettfri vandel eller ei.

"Jeg har ved flere anledninger holdt et antent bluss i hånden, men har til gode å svi av noen av mine flotte og provoserende merkeklær."

Nå er det ikke egne klær jeg tenker mest på. Tenker da mest på sidemenn. Såvidt jeg husker fra en tidligere diskusjon, ang bluss på Holmen, hadde det kommet skader på jakker fra TIFO gjengen. Og hvis dette da er tilfelle, hvorfor skal ikke dette skje på en tribune med større tetthet av folk, enn på fotballbanen med god avstand?

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340