Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 03 des 07, 02:20
Opprinnelig postet av endre

Selvfølgelig er det flott at supporterkulturen får inn andre elementer som skaper stemning, men hvilken stemning gir egentlig bluss, annet enn tørrhoste og problemer med å se kampen.
Når denne berømte blusshendelsen skjedde i Stabæk, tror du spillerne på banen tenkte, fy flate å fett at de klarte å smugle inn bluss, bryte NFFs regelverk for å feire oss!?


Nei, det enslige blusset som ble fyrt opp på Nadderud kan umulig ha vært særlig stemningskapende, mulig det hadde vært det om det hadde blitt fyrt opp i større skala. Når det gjelder spillernes syn på saken, så vet vi at ihvertfall en sentral spiller i klubben ville satt pris på det, uten at jeg skal gå nærmere inn på navn.

Opprinnelig postet av endre

Jeg for min egen del går på banen for å støtte laget, og få med meg kampen til en viss grad, og jeg tror jeg har med meg ganske mange av de 12000 på tribunen på dette, og når da dere som er imot PH med hele deres hjerte fremstår som totale motstandere av alt som heter Norsk lov, blir det ikke noe enklere å overtale oss andre.
Jeg har ingen problem med en forøkning av tribunekultur, jeg ønsker det gjerne velkommen, men jeg ønsker ikke noe velkommen som KAN ha en skade på min og andres kampfølelse.


På hvilken måte fremstår jeg som en person med total forakt mot Norges lover? Jeg har plettfri vandel. Alle kan vel også enes om at vi går på kamp for å støtte laget og vi vil på ingen måte prøve å ødelegge andre personers kampfølelse.

Opprinnelig postet av endre

Hvis man ser på bluss isolert; dette brenner og spruter ut et eller annet stoff. Dette kan igjen ødelegge klær. Jeg hadde ikke satt stor pris på om noen hadde ødelagt deler av mine klær med bluss.
Dette var det som ikke var sååååå farlig, men så kan dette også skade huden din o.l.


Jeg har ved flere anledninger holdt et antent bluss i hånden, men har til gode å svi av noen av mine flotte og provoserende merkeklær. Hvorfor, spør du da kanskje? Fordi jeg lærte som liten gutt å holde fyrstikken ut fra kroppen. Da la jeg også sammen to og to og skjønte dermed at også et bluss bør peke mot skyene og ikke i trynet på meg selv eller sidemann(selv om det kunne vært spennende å fyrt opp en sigarett med et bluss).

Opprinnelig postet av endre
Og dere som er så flinke til å spørre retoriske spørsmål: Hadde du syns det var dritkult om genseren du har brukt 800 spenn på, ble ødelagt av en som tenkte kun på seg selv, ved å tenne opp et bluss?


I`m rich biatch

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340