Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 02 des 07, 01:27
Endret: 02 des 07, 01:31
Opprinnelig postet av rollz

...personlig har jeg kjemperespekt for hva disse gruppene klarer og få til på en stadion, både med tanke på sang, det visuelle og den genuine støtten til laget...herlig å se på. Og BBB er blant de beste verden..

Kjemperespekt for hva? For at de står og synger ustanselig, og ikke lar seg affisere på noen som helst måte av om laget får straffe, mål , eller frispark imot? De går ut og skryter av at de synger ustanselig i 90 minutter, monotont (lalalalalala) med ei tromme som dunker takten, og overdøver de 70 personene som synger. Best i verden? Det er i beste fall sin egen verden de er best i? Ikke vet jeg, men latterlig er det når de til tider blir overdøvet (bortsett fra tromma si da) av BrannBB på en dårlig dag. Ingen på Brann stadion ble imponert iallefall, rent bortsett fra de 70 som sang lalalalalal da selvsagt.

Opprinnelig postet av rollz

Av 400-500 BBB i Bergen, var det mellom 40-50 personer som laget kvalme på turen til, før kamp, under kamp og etter kamp...dessverre finnes disse i såpass store grupperinger...og det er trist at de klarer å skape såpass overskrifter at oppegående mennesker på dette forumet tror at det er DETTE BBB og andre grupperinger i realiteten står for..medieblindheten er påfallende og kunnskapen fraværende.

Faktum er at det er de nevnte 40-50 personene som lager kvalme og bråk som ER BadBlueBoys. Det er de som er kjernen i organisasjonen og "leaders of the pack". En gjeng supportere som er stolt av 90 minutters uavbrutt sang, blåser i hva som skjer på banen, bare de klarer å synge i 90 minutter. Hva er de opptatt av? Hvor mye betyr egentlig klubben? Er det supportermiljøet og tilhørigheten til dette som er viktigst, eller er det kjærligheten til laget? 

 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340