Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 nov 07, 01:16
Opprinnelig postet av Rasle
Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av Liraren
Jag vill inte vara en del av Sveriges trevligaste klack, jag vill vara en del av Sveriges bästa, ljudligaste, och vid behov, > värsta klack.


Amen. Det er det Plankhaugens styre har misforstått totalt.



 
Vil heller si at Plankehaugen har valgt å gå den veien som de aller fleste og ikke den veien som de færreste ønsker... PH styret har ikke misforsått noe som helst.

Nei for å drive en supporterklubb er jo et spørsmål om å få flest mulig medlemmer, og få inn mest mulig penger. Den må ikke å være en pådriver for verbal og visuell støtte for laget, og hvertfall ikke tollerere kjefting på de som mener de gjør nok med å ta på seg et skjerf for å støtte laget.....



Hvis det å kun tilfredstille massen av mennesker som kunne tenke seg å betale 150 kr for å bli medlem av PH er synspunktet til resten av styret også, vil jeg melde meg ut av PH. Jeg har ikke tenkt til å være med på å støtte et styre som vil gjøre PH til en slags kommersialisert interesseklubb for hvemsomhelst som `liker FFK`. Derfor hadde det vært fint om styret også hadde vært litt mer aktiv i å formidle synspunktene sine, det være seg i medlemsbladet eller på hjemmesidene til PH. Det er jo umulig å engang gjette seg til hva styrets standpunkter er.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340