Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 22 nov 07, 18:46
Opprinnelig postet av Rasle
Jeg vet ikke om dere er dumme eller hva det er. Hvordan i alle dager STØTTER man klubben ved å bryte regler så klubben så FFK får bøter ol? 
 
 


Jeg vet ikke om du er dum eller bare totalt fraværende mentalt sett... Hvor står det at FFK har fått bot iår pga brutte regler?
Hvor står det at noen klubber i Norge i det hele tatt har fått bot pga pyring i serien? (med unntak av Brann selvfølgelig, fordi blusset havnet på banen, og først da begynner det å bli farlig) Svaret er ingensteder.

Opprinnelig postet av Rasle
Slik jeg ser det handler ikke denne debatten om hvor mye man støtter, men hvordan man gjør det. Dere, som stadig er i et mindretall, ønsker å bryte regler for å "støtte" klubben, vi andre ønsker ikke det.


Det er visst flere steder du er fraværende. Hvis du ikke har fått det med deg er vi stadig i vekst, og vi blir fler og sterke for hver dag/hendelse som PH driter seg ut på. Det går nemlig opp for fler og fler at det som skjer med tribunekulturen i Fredrikstad er feil.

Opprinnelig postet av Rasle
Du/dere synker dypere for hver dag. Det er ikke mye kult å tøffe seg ved å slenge dritt til andre bare fordi man ikke har samme oppfatning av diverse ting. .


Dine innlegg synker i seriøsitet for hver gang. Vi tøffer oss ikke på nettet, istedet viser vi oss. I motsetning til Plankehaugen som kun kommuniserer pr telegram og internett. Enveiskommunikasjon kaller man det.

Opprinnelig postet av Keiko99
det er vel lenge siden du forsvant fra ph vel bønna så det du kommer med der er ikke rett. Det er greit at en skal synge, men ikke jage folk.


Det bønna sier er så sant som det er skrevet. At du og dine medsammensvorne gråter litt innimellom fordi man får litt kjeft når man ikke synger, (tross alt står det nedfelt i Plankehaugens vedtekter at man skal støtte laget verbalt og visuelt) skal en supporterklubb kunne leve med. Det har ikke PH greid.



---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340