Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 20 nov 07, 09:34
Opprinnelig postet av MadMax

Ja, får ikke Raufoss ordnet opp i problemene så må de jo selvsagt ned. Poenget mitt er at de har ordnet opp i kravene (ut i fra hva jeg har lest i media i alle fall), og da synes jeg det blir feil å flytte dem ned, uansett hvilket lag som måtte ligge på plassen etter. Og som nevnt før, skulle NFF ha fulgt opp reglementet skikkelig så skulle flere lag vært flytta ned etter min mening. Jeg mener ikke at det er helt ålreit at det skal skure og gå, men når en klubb rydder opp så skal de jo heller ikke få noen straff.

Og når kravene er ryddet opp i, så bør det laget som sportslig har fortjent plassen også beholde den.

(Og nei, det er ingen hemmelighet at jeg ikke liker Sarpsborg, og jeg ønsker SFK Sparta dit pepper`n gror, men i dette tilfellet er jeg faktisk ganske enig med Raufoss, uansett hvilken annen klubb det måtte berøre)

 

 

Poenget er jo at Raufoss IKKE har ryddet opp. Har du ikke lest avslaget på søknad om lisens? Flere punkter i økonomien samt infrastrukturen (stadion). Da har man ikke ryddet opp, faktisk langt i fra. Hadde de ryddet opp så ville de også ha fått lisens. Så enkelt er det.

 

Hvis noen skal ha medfølelse med Raufoss så er det vi sarpinger som måtte gå samme veien med hockeyen i 1995. Kanskje kan Raufoss ha like godt av det, å rydde unna grums en gang for alle og starte på nytt.

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f