Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

vedkasse

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 63

Lagt til: 14 nov 07, 22:54

Nå mangler ikke akkurat mentaliteten i Kristiansand. Problemet er bare at gamlegutta i Ultras Chrsand og berget har trukket seg tilbake og vi unge må ta ansvar.

Neida, det har dere ikke, og det har ikke vi heller. Skal innrømme at jeg var litt kjapp der. Uansett; du spurte hva vi hadde å vise til (som ikke dere hadde, men uansett). Dere whiner over at dere ikke får ta med dere topins inn på stadion. Vi har hatt med oss mange på så og si hver kamp, og har aldri hatt noen problemer utenom litt på viking stadion. Hyller MtC opp i skyene?SINNSYKT mye bedre enn dere? Har du drukker tresprit?  MtC har egentlig sugd hardt i år. Jeg sier at vi etter min mening har vært "bedre"(visuelt) enn dere i BRH. Dessuten var det du som begynte med det der "hva har dere å vise til"-pisset. Vi skryter ikke av noe som helst, først og fremst fordi vi ikke har noe å skryte av. Åpningsshowet på SA var det også vi som stod bak, dere har ikke kjørt noe ordentlig stort. Og nå snakker jeg BRH som gruppering, ikke PH. Forskjellen er uansett at dere er en ultras-gruppering, og vi ikke er noe som helst.

Lykke til dere også. Scenen trenger utbredelse av Ultras-kulturen. MtC trenger lykke til ja. Gleder meg til å kunne gå under navnet Ultras. ULTRAS 1905 - vi kommer igjen. Uansett blir det gøy i første divisjon. Overkjøre småbygder og slippe unna pakk som Waters, Oseberg og Ellefsen.

---------------------------

Frihet for Ultras
Mot den moderne fotball
Fuck NFF
Leve engasjementet!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f