Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 14 nov 07, 19:12
Endret: 14 nov 07, 19:14
Opprinnelig postet av Bob Page
Like mye piss som at Brigadegutta og deres likemen stadig skal kritisere Plankehaugen hver gang det blusses ett eller annet sted her til lands. Virker som om det er mer om å gjøre å få blusse enn å heie på FFK. Er enig med Memyselfandi. Er ikke FFK-supportere/Plankehaugen røplete nok for dere så meld dere inn i KFL , så kan dere blusse så mye dere vil og la oss andre være i fred. 


Hva med å la de som har andre meninger enn deg være i fred?  Eller klarer du kanskje ikke akseptere det?

Vi kritiserer PH i håndteringen av blussesaken ja... Det er fordi de ikke har håndtert den i det hele tatt. Dessuten har du vel aldri sett oss på kamp har du vel, så uttalelsen din om å støtte FFK er vel like grunnløs som utestengelsen av blusseren.

En ting til. Kampen var relativt kjedelig, med to lag som jeg bryr meg meget lite om. Det viktige med denne kampen var at KFL satt et eksempel for andre supporterklubber, ved å vise at blussing hører til på tribunene, og at det ikke trenger å få konsekevenser eller skader. Hvor ble det av boten alle snakket om?

---------------------------

Den unge generasjonen...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340