Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 nov 07, 16:09

Opprinnelig postet av HotDream
Du skriver tull. Om vi ikke kan sammenligne sesonger, hva er da målestokken for en god eller dårlig sesong ? FFK har et uttalt mål om å være topp 4 og da blir det latterlig å unnskylde seg med at andre lag også har forsterket sine staller når målet ikke nås. Det skader ikke å være realistisk og å se på sesongen som den virkelig har vært, nemlig skuffende ut fra mål og forutsetninger. Jeg skal la være å si hva jeg mener om trettenåringer som tror de vet alt.....

Jøss, vil vel heller si det er lavmål å blande inn andre debattanters alder i diskusjonen. Blir vanskelig å ta deg på alvor, når du ikke klarer å være saklig.

Jeg er helt enig med deg i at en 8.plass ikke er så bra som vi kan forlange. Men at Morgan Andersen kom med en målsetning om 4.plass, det var selvfølgelig urealistisk. Det tror jeg også Morgan vet selv, og alle andre  i klubben. Vi har per dags dato( og hvertfall ikke før sesongen!) ikke mulighet til å kjempe blant de 4 beste.

Å sammenligne denne års sesong med fjorårets, blir helt feil. Selvfølgelig, stammen i laget er den samme, men mye er endret. Vi har ny stadion, det er første året Morgan jobber for oss på vinteren(med spillerkjøp osv.), vi har ny trener og vi har en del nye spillere som er med på å prege laget.

Jeg er enig med deg i at sesongen ikke har vært bra nok, men det er ingen ting å grave seg ned for eller se så pessimistisk på. Sier ikke at du har gjort noe av dette. Men ser vi på spillet, og endringer på holdninger fra spillerne i fjor, vil jeg mene at denne sesongen ikke har vært helt på trynet.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f