Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 14 nov 07, 00:44
Opprinnelig postet av Bob Page
Like mye piss som at Brigadegutta og deres likemen stadig skal kritisere Plankehaugen hver gang det blusses ett eller annet sted her til lands. Virker som om det er mer om å gjøre å få blusse enn å heie på FFK. Er enig med Memyselfandi. Er ikke FFK-supportere/Plankehaugen røplete nok for dere så meld dere inn i KFL , så kan dere blusse så mye dere vil og la oss andre være i fred. 


Kjempefint innlegg Freddy! Deilig å se at du setter gode poeng og finesse i høysete for hvert eneste innlegg du lirer av deg her på forumet. Dog vil jeg informere deg om at vi ikke er Lillestrøm-supportere, noe jeg vil tro er hovedpoenget om man skal vurdere et medlemskap i KFL. Om du ikke kan akseptere at enkelte FFK-supportere har andre holdninger enn deg når det gjelder bruk av pyroteknikk under ett idrettsarrangement, så er din last og ikke vår.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340