Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 nov 07, 15:21

Opprinnelig postet av TurnipZ
VÅS... Holters ; du skirver side opp og side ned, mens du egentlig bare kunne skrevet ordet; VÅS.. makan til selvhøytidelighet..

Sorry mate!

Hvis det er noen som skriver VÅS her TurnipZ, er det vel deg. Jeg synes ikke akkrat du ikke tilfører debatten om Bjørkøy vs.  Brenne noe særlig. For å si det forsiktig.

(Det eneste du gjør er å skrive at Holters skriver "vås" - selv om det Holters gjør er å presentere en lang, saklig (dog kan du sikkert være uenig i hans betraktninger, men da bør du jaggu meg komme med noen argumenter også!) begrunnelse av hva han mener om prisingen av Brenne vs. Bjørkøy.)

Når det gjelder prisvurderingen vil jeg si RBK strekker seg langt hvis de vil betale 8 millioner for en potet. Summen 8 millioner indikerer noe mer enn stallfyll. Jeg tror Bjørkøy er tiltenkt en sentral plass på midten og at RBK ser for seg å miste (minst) en av sine midtbanespillere i dag.

Om FFK mener det er verdt å selge en 3. rangert sentral midtbanespiller, som dog spiller ganske bra på andre plasser, for 8 millioner kroner er vel svaret allerede gitt: Ja, FFK har akseptert 8 millioner.

Jeg må innrømme at jeg hadde håpt på noe mer enn 8 mill, men det er helt klart innenfor hva jeg synes er akseptabelt for et 3. valg...  For 8 millioner kan vi sannsynligvis hente to gode spillere (back/flanke) - om enn ikke i Norge.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340