Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 07 nov 07, 09:45
Opprinnelig postet av Magnum

det har da vel kommet fram at det egentlig bare er monopol-eierandeler?

Ja, det stemmer nok det. Med mindre man har bestemt seg på forhånd at en eller annen i saken er Den Store Stygge Ulven (TM) - i dette tilfellet enkeltpersoner i Værste-systemet.

Opprinnelig postet av Magnum

men jeg tar sjansen på å være så frekk å påstå at en del av de som er så opprørt, har enda mindre peiling enn meg.

Det kan definitivt synes å være slik, ja.  Jeg leste ikke artiklen i Finansavisen, men, etter å ha jobbet i firmaer som de har skrevet om, jeg tar ikke Finansavisen for å være den mest troverdige - selv ikke når det gjelder finans...

Jeg mener dette er en "ikke-sak", fremprovosert av noen som har benyttet byens enestående mediehus som mikrofonstativ. FB skyter ofte med skarpt, som regel fra hofta, med venstrehånda - og har en treffprosent som etterhvert bidrar til å trekke ned deres troverdighet. Litt research "up front" kan være en idé!

Opprinnelig postet av Magnum

Jeg syns tidligere styreleder i Værste AS, Bjørn Borg, sier en del fornuftige ting under overskrifta - Unødvendig konflikt i dag:


Det kommer en god del fornuftige ting frem her, ja. I tillegg kan det være greit å lese dagens artikkel på demokraten.no der Bjørn Jensen fremhever "–Det blir helt feil å hevde at Værste har tilranet seg 30 millioner. Slik jeg ser det snakker vi om et lån.". 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340