Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 05 nov 07, 20:24

Raymond spiller godt når laget spiller godt, når laget har bevegelser høyt press, og er ballvinnende. Når laget spiller dårlig så har jeg ennå tilgode og se Raymond snu det og ta tak i det på egenhånd. Min objektive mening.

Dette tar ikke fra Raymond artesteriet, men muligens når laget ikke er på sitt beste kunne kankje arbeidsfeltet som det enkelte kamper er, vert større en en ni meters sirkel.

Raymond har nok også innsett at det muligens er yngre krefter og banker på og mulighetene til å komme under 50% og dermed ikke fornyet kontrekt ligger nok i bakhodet hans også, 

Han vil kankje ha en garanti for lønnen i tre år, og høyest muli grunnlønn er muligen . Han ser kankje for seg mindre spilletid med en sliten kropp. Mange spillere har som kjent en lønn som normalt er på høyest mår de spiller (prestasjonslønn) Så et naturlg utspill for å sikre en fastlønn, men for meg litt usmakelig at han bruker pressen og da med det også kan påvirke gjennom flere kannaler.. ( får jeg ikke av mamma, så sier jeg det til papp så da får jeg til slutt)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340