Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 05 nov 07, 10:16
Det er jo galskap at mannen forlanger mer lønn når han tross alt har en kropp som begynner å bli skrall, samt at han virkelig er på hell i karrieren. Ut ifra tidligere artikler, så har jo Kvisvik kontrakt ut 2008, samt en klausul om automatisk forlengelse dersom han har vært på banen i 50% av kampene.

Dersom lønna ligger på rundt 1,5 millioner kroner, så synes jeg det er godt nok. Jeg vet ikke om Kvisvik også mottok en sign-on-fee, men Plankehaugen bygde tross alt huset hans, og dette er noe som bør innkalkuleres i regnestykket.

Trolig vil FFK tjene mer på å beholde Kvisvik fremfor å selge ham. Strekker kroppen og ferdighetene til, er Kvisvik bundet til FFK ut 2009 - altså i to år til. Det synes jeg er mer enn nok slik ståa er per i dag, og Kvisvik bør respektere kontrakten han faktisk har signert og gått med på tidligere.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340