Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 25 okt 07, 07:30

Det kan virke som det noen ganger kan være vanskelig å holde to tanker i hodet samtidig. Dette er synsing ikke fakta.

Det kan virke som om såvel " Flight...." som enkelte andre fortsatt ser dette som en sak mellom Morgan på den ene siden og Shittu/Mikel på den andre, dessverre er det ikke lenger det saken dreier seg om. Den saken har blitt trukket av begge parter. Tror at dette ikke er synsing , men fakta.

Det saken i dag dreier seg om er at Oslo Politidistrikt og seinere Statsadvokaten har gransket denne saken, og er kommet fram til at Norsk lov ikke er blitt fulgt..

Vi kan gjerne være enige om at Shittu/Mikel har forholdt seg en avtale som iflg påtalemyndighetene var ugyldig, dersom det gjør saken enklere.

Vi kan også gjerne anta at det var en muntlig enighet ang. forlenging av en tidligere avtale som lå til grunn for at "noen" kopierte Shittu sitt navntrekk . For personlig tror jeg at i denne saken "Finnes ei änglar".

Noe som ikke er synsing er derfor at Shittu landet på Gardemoen dagen etter han angivelig hadde skrevet under en avtale.

Det som saken dreier seg om er om norsk lov er fulgt i forhold til denne avtalen, ikke om noen er blitt lurt.

Derfor er det også at "Flight.. " m.fl. når de kommer med "negative" betegnelser på de som ikke totalt deres deres syn, i høyeste grad angriper såvel Oslo politidistrikt og Statsadvokatens embet. Dette betyr IKKE at jeg tror at noen ( ei heller de nevnte myndigheter) er ufeilbare, men jus kan de nok.

Morgan er uskyldig til dom faller, men vennligst la oss diskutere (dersom vi gidder) det saken dreier seg om.

Er avtalen undertegnet etter gjeldende norsk lov.

 

Ps. At ikke alt i denne saken har foregått helt etter gjeldende regler, er vel også boten SC Lyn fikk fra NFF en pekepinn på.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f