Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tolvtemann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 6

Lagt til: 28 apr 04, 13:55
Til ?Gjoran? Karlsen...
Forstår hatet ditt, men er litt usikker på hva du mener med plata... Klanen er kanskje en av grunnene til at ikke enda fler folk i oslo faller utenfor... Du kan godt henge ut narkomane og alkoholikere så mye du vil, men det er feigt av deg å sitte å henge ut en gruppe folk med så mye problemer fra før av... Fotball skal være litt bråk, også på tribunene. det hører med at vi slenger dritt om hverandre. Om du ikke veit mer om oslo enn plata så er det vel heller deg jeg setter et spørsmålstegn ved?!? Hva har du gjort mens du har vært her inne..? :rolleyes::rolleyes:
Neida, over til noe seriøst... Det som var oppfordringa mi var å få det ut på tribunen i stedet for å sitte å slenge dritt til en enkeltperson på et forum hvor dere ikke ser hverandre... Har personlig venta lenge på dette oppgjøret og ser på det som et av sesongens absolutte høydepunkter! Morro at det kommer opp en del klubber som kan skryte av å få istand litt liv på kampa... Trenger et "lokalderby" med masse folk i tillegg til "Liiin" og "Fugla"-kampene... ps. veit det er en del av dere som hater oslofolk... om det er hytteutfluktene ned til dere på sommeren eller hva det er veit eg ikke, men om det er det så ta opp det med Bastionen og Stabæk Support, ikke Klanen.... Ha`kke råd til no` sånt vi! :D

Og når det gjelder de bilettene vi har fått så skjønner jeg at det virker kjipt, men hvorfor venter så mye folk der nede med å kjøpe billett til uka i forveien etter dere har slått Molde? Syns det lukter litt medgangshorder av det derre der... Synd de som nå melder seg inn i Plankehaugen er medgangsfrelst mener jeg... :confused:

Sees til Mandag! Håper på en flott match!

---------------------------

Stå på FFK og lykke til i år!



Vålenggutt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340