Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 24 okt 07, 21:31
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Det er ikke meningen å angripe synspunktene dine, Men med all respekt synes jeg at du er altfor besjeden og tilbakeholden her - i likhet med ganske mange.



Joda, jeg skal innrømme at jeg kanskje var i overkant beskjeden.  Men at det er  "i likhet med ganske mange", vil jeg ikke helt være med på. Jeg syns vel egentlig at "ganske mange" - både her på forumet, i media og ikke minst blant "mannen i gata" (eller "bøgen", som vi kaller det...) - har en tendens til å være veldig skråsikre og bombastiske, og det er kanskje i et forsøk på å ikke havne blant dem at jeg ramler litt for langt ned på den andre sida isteden.

Jeg forblir dog en "outsider", uten noe som helst førstehåndskunnskap om verken kontrakta eller f.eks. FBs dekning av saken. Selvfølgelig får en jo en viss feeling om ting uansett, basert på det en vet (eller mener å vite), har lest og hørt. Og ut fra det vil jeg tippe at det er mer sannhetsgehalt i beskyldningene mot FB enn det er i beskyldningene mot Morgan...

Men jeg innrømmer villig at det er mulig at jeg tar feil! Og jeg ser fram til å få flere fakta på bordet. Jeg skulle bare ønske det kunne skje uten det vi har vært gjennom de siste ukene.

---------------------------

Svensk magi!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f