Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 okt 07, 19:26
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av Magnum
 Vi utenforstående har selvfølgelig nøyaktig like gode forutsetninger for å si hva som faktisk har skjedd i denne situasjonen som vi har i Morgan-saken, dvs. absolutt null, nada og zilch.

Det er ikke meningen å angripe synspunktene dine, Men med all respekt synes jeg at du er altfor besjeden og tilbakeholden her - i likhet med ganske mange. Kan vi vanlige dødelige liksom ikke vite noe? Jo det kan vi.

Selvsagt kan vi vite ting vi som står på utsiden vi også. Men vi kjenner ikke de detaljene som avgjør et spørsmål om skyld eller ikke og vi kan anta mye (som du gjør) uten at det nødvendigvis betyr at det er den hele og fulle sannhet allikevel.

Selv om det eksisterer en kontrakt kan det jo hende at det finnes en til?  Jeg er ikke ukjent med skyggekontrakter og kontrakter som er utformet slik at de bedre passer virkeligheten - den gang virkeligheten en gang måtte banke på døra...

Vi har heller ingen mulighet til å vite om de kontraktene som ble inngått er gyldige. Gyldig som i form av lovlige og holdbare i norsk/internasjonal rettssammenheng. Man skal ikke se lenger enn til PL i England for å se at Tevez faktisk spilte mange, mange kamper for West Ham før det ble avslørt at papirene egentlig ikke var i orden...

Jeg synes det er fint at folk her inne innser sin begrensning og ikke vektlegger endeløse spekulasjoner, konspirasjoner og andre *oner. Jeg vil i den anledning si at jeg synes de lange utledningene dine i denne saken er interessante, siden du tydligvis har tatt deg bryet av å sette deg inn i saken så godt det er mulig - for oss på utsiden.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f