Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 24 okt 07, 16:45
Opprinnelig postet av Roy Nilsen @ plankehaugen.no

Støtt laget ditt !

I Plankehaugens vedtekter står det at Plankehaugens hovedmål er å støtte laget både verbalt og visuelt. Det som i går ble vist på stadion er en skam fra både Plankehaugens og FFK`s side, selv om guttane spiller dårlig fotball bør ikke vi la være å synge. De som synger gjør en god jobb og takk for det , men nå er det vel på tide at dere andre der oppe som aldri synger lærer dere en sang eller to til å begynne med slik at vi får litt bedre trykk og spillerne hører oss helt over på den andre siden av stadion. Vi krever ikke at alle skal hoppe og synge i 90 min men at dere er med på de enkleste sangene og klapper når dere skal. Om du som ikke syngende leser dette så lag en regel for deg selv, jeg vil starte med å synge hver 3 sang de synger eller annenvær .. bare dere er med å synger . For i går var det veldig mange som ikke sang i det hele tatt. Hvis du står på Plankehaugens tribune bør du vise deg verdig til å få stå på disse plassene ved å følge Plankehaugens vedekter om Verbal og visuell støtte.

Takk !
Roy Nilsen
Talsmann


Bra Roy! Dette er steg i riktig retning.

---------------------------

Den unge generasjonen...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340