Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 28 apr 04, 11:04
Endret: 28 apr 04, 11:06
Hvordan i alle dager klarer du ikke aa forstaa dette?

I kampen mot Rosenborg var det nesten 10.200 tilskuere paa tribunen. Det kom ca. 400 RBK-supportere, og resten var fra Fredrikstad. Naa som FFK har gitt klanen 3000 billetter er det hele 2600 FFK-supportere som VAR PAA stadion sist helg som ikke faar komme inn!

Om du ikke klarer aa se at dette er feilprioritering, saa synes jeg det er feil av deg. Jeg mener aa ha hoert at bortelaget ikke har krav paa mer enn 5% av billettene (?), men jeg ser mer enn gjerne at Klanen kunne faatt rundt 15%.

Naar Fredrikstad bare faar 1850 billetter paa Aaraasen stadion, men kunne ha solgt mye mer - noe som tilsvarer 15% av kapasiteten paa 12000 - hvorfor i alle dager skal Klanen da ha 3000 billetter til Fredrikstad stadion? Det var vel et sted rundt 2500-3000 FFK-supportere paa Aaraasen!

Nei, jeg ser ingen grunn til at Klanen skulle faa disse 3000 billettene, faktisk ikke en eneste grunn i det hele tatt. Jeg unner Klanen en fantastisk bortekamp, og en straalende tur; De vil oppleve en vennlighet her i byen dere ikke har sett maken til.

MEN - og dette er et stort men - denne opplevelsen skal IKKE gaa paa bekostningen av eget publikum og supportere. Dette er helt feil av klubben, og de har nok innsett selv at de har skutt seg selv i foten. Plankehaugen kommer nok garantert til aa ta dette opp med klubben.

Klanen er faktisk paa bortebane... Det skal ikke foelses som om dere er paa hjemmebane.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340