Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 23 okt 07, 16:04
Opprinnelig postet av Husgutt

Er du betalt av NFF eller? Når ble NFF fremdriver for tribunekultur? Det er jo latterlig.. Finnes nesten ingen som er interessert i tribunekultur i Norge. Fotball derimot er det mange som er interessert i. Du må lære deg å skille snørr og bart.

 

og hvorfor være så jævlig opptatt av våre motiver for å like tribunekultur? Det kan du egentlig gi blanke faen i!  Lurer mer på hvorfor en som gir faen, er så lidenskapelig interessert i å kverulere på nettet i en tråd som omhandler emnet.

 

Nå kommer du vel med en usaklig post om at du ikke kverulerer og at du kun setter fokus på ting.. i såfall kjøss meg i ræva!

Jeg inrømmer gjerne at jeg kverulerer. Og det vil jeg fortsette med til jeg får nogenlunde fornuftige svar. Du snakker om tribunekultur som noe du har definert, og at annen tribunekultur ikke finnes. Du tar feil. Plankehaugen var en foregangsklubb til å fremme norsk tribunekultur. Den dagen du slår i bordet med like mange medlemmer vil kanskje noen høre på deg.

Har jeg skrevet at NFF er fremdriver for tribunekultur? Sikker på at du ikke begynner å høre stemmer...?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340