Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 23 okt 07, 16:00
Opprinnelig postet av Liraren

http://www.kjernen.no/art/4036/

Hvorfor skal du hakke ned på "oss" fordi vi har en annen mening enn deg?  Desperate i søken på meningsfeller? Herregud. Alt er galt med den typiske norske tribunekulture. Det meste hvertfall. Kanskje derfor det vokser fram nye ultras grupper her og der. Hvor mange som ønsker det? Tja har ikke tella. Blir litt vanskelig og ettersom man ikke vet alle og hvermann sin mening. Hvorfor det er viktig? Fordi det hører hjemme på tribunen! Jeg ser på det som like vanlig og ta å seg boksershorts om morgenen som og fyre et bluss på fotballkamp!

[/quote]

Det er mulig at ultrasgrupperingene er en motpol mot den norske tribunekulturen. Men fasiten er at klubbene ønsker sistnevnte og ikke ultras. Dere er altså ikke velkomne som ultras. Betyr ikke det noe? Hva med å ta et hint? Går du ofte i selskap du ikke er invitert til? Eller når du til og med er erklært uønsket?

Det heter enten "hakke på" eller "rakkened på". Jeg bare fortsetter å kverulere mens jeg er så godt igang.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340