Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 23 okt 07, 15:42
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Liraren

I den artikkelen står det ikke noe om at de var imot blussingen?? det står bare at kjernen ikke kan akseptere at noen har fått et dårlig inntrykk. Og dermed erstatter de eventuelle ødelagte ting. DVS at kjernen betaler sine medsupportere for og akseptere bluss. De har skrevet JA til bluss på norske fotballstadioner og tar konsekvensen av det med et mindre beløp utbetalt til en supporter. Flott av Kjernen!

Jeg forstår ikke hvordan du tolket dette dit hen at Kjernen sier at det er ok med bluss. De har vel heller ingen bestemmelsesrett i så henseende. Det er ikke lov med bluss på norske fotballtribuner under kamper i regi av NFF. Det er det vel ingen tvil om. Jeg forstår at dere er desperate i deres søken på meningsfeller, da dere må lete med lys og lykte.

Hvorfor er det viktig med bluss på tribunen?

Hvor mange er det som ønsker det?

Hva er galt med den typisk norske tribunekulturen?

http://www.kjernen.no/art/4036/

Hvorfor skal du hakke ned på "oss" fordi vi har en annen mening enn deg?  Desperate i søken på meningsfeller? Herregud. Alt er galt med den typiske norske tribunekulture. Det meste hvertfall. Kanskje derfor det vokser fram nye ultras grupper her og der. Hvor mange som ønsker det? Tja har ikke tella. Blir litt vanskelig og ettersom man ikke vet alle og hvermann sin mening. Hvorfor det er viktig? Fordi det hører hjemme på tribunen! Jeg ser på det som like vanlig og ta å seg boksershorts om morgenen som og fyre et bluss på fotballkamp!

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340