Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 21 okt 07, 22:40
Endret: 21 okt 07, 22:44
TV2 slår til med stooore ord etter kampen - "Danser mot historien" var overskriften om kampen i Fotball-Extra. Poenget var altså at FFK nå kan gå mot den beste plasseringen noensinne. I Tippeligaen altså.

At de rødhvite har ni seriemesterskap fra før og sølv flere år etter at storhetstiden var over, det betyr ikke så mye altså. De framstiller det som om en eventuell 5. plass i serien vil være noe stort i FFKs historie ... Personlig vil jeg være greit fornøyd med en plass på øvre halvdel i år, men jeg regner med at jeg har de fleste her inne med meg når jeg håper ledelsen i klubben sikter litt høyere enn det.

Hva gjelder dagens kamp bar den preg av at man ikke føler at man har noe særlig å spille for, hverken de i rødt og hvitt eller de i blått. Det virket faktisk som SF var mest tent. Sånn skal det ikke være, og skal FFK bli et topplag må spillerne lære seg å yte sitt beste i hver kamp. Men målene og poengene varmet. Får håpe spillerne tar seg selv i nakkeskinnet og hever seg mot Godset. De er bedre enn Sandefjord og har i tillegg mer å spille for.

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340