Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 17 okt 07, 22:00

Opprinnelig postet av DrDRE
Er det mulig? Fatter ikke at folk skal bruke enhver anledning til å rakke ned på Hoås, til tross for at tråden ikke er i nærheten av å handle om Hoås, og at mannen åpenbart er ferdig i klubben så kommer det sånne små stikk. Håper det er noe personlig du har imot ham, og at det ikke er et uttrykk for din personlighet (isåfall går våre unge lovende juniorer en turbulent fremtid i møte)

Hmmm, leser og tolker du innlegg etter egne oppfatninger eller er du skyddsengelen til Hoås? Som du kanskje ville sett om du bare leste det som stod i innlegget, så brukte jeg Hoås og hans gode spill i treningskampene i vinter og hans nivå senere i sesongen som eksempel på at det er stor forskjell på treningskamper og TL-kamper. Om du velger å kalle det hets av Hoås så er det greit. Når jeg får tenkt meg om så driter jeg  egentlig i hva du mener vettu.  Spørsmål: Var det jeg skrev bare oppspinn for å "rakke ned på" Hoås eller var det fakta? Skal du være moralens vokter så hiv deg på noen andre. Jeg mobber ikke egne spillere, men forbeholder meg retten til å kalle "en spade for en spade".


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340