Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 okt 07, 20:54
Opprinnelig postet av Lemmy
Ja, skjer det noe nytt ang. disse "tekniske utbedringene"? Hva kan vi vente oss???

Av nyvinninger kan jeg nevne blussfilter, ultrasfilter, BRH-filter, 2-stangsfilter, forsangerfilter, sangfilter, alternativesupporterklubberfilter, dansefilter, hoppefilter, tribunekulturfilter, hestfilter, trusselfilter, knyttnevefilter, juletrærfilter, slengedrittfilter, surrmannfilter, gubbefilter, snørrfilter,  tørrbakørafilter, gjengmeddrittungerfilter, værdensminstepusfilter, fullmoderatorgjørfinurligekrumspringpåsittegetforumfilter og moren over alle filtere: duvarikkefødtengangdajegførstbegynteågåpåstadionfilter, samt et par andre jeg ikke kommer på i farten...

Opprinnelig postet av Lemmy
Og når er det klart?

Det er en kontinuerlig prosess som pågår, så noe tidspunkt kan vi ikke love. Vil heller ikke love bort HVA som kommer til å dukke opp, da det er kjedelig å love bort noe, og så viser det seg at vi ikke har tid til å bli ferdig.

Den største jobben til nå har vært ren opprydding, finskriving og optimalisering av koden og databasestruktur. Altså ting som over hodet ikke har noen innvirkning for deg som bruker, men som letter jobber for de som utvikler siden, slik at de i fremtiden slipper å måtte studere den gamle koden i dagevis før de skjønner hva de egentlig har gjort, og forhåpentligvis da ikke trenger å bruke like mye tid på å implementere nye funksjoner.

Jeg kan likevel si at det første som dukker opp (/arbeides med) er et forbedret PM-system, og nye forumfunksjoner.

I tillegg må ALLE brukere - nye som gamle - bekrefte at registrert fullt navn og fødselsdato er reelt, samt at man faktisk har lest forumreglementet. Man kan holde denne informasjonen skjul/hemmelig for andre forumbrukere, slik at man blir værende anonym. Hver enkelt forumbruker må også bli godkjent av en moderator før brukerkontoen blir aktivert.

Dette er rett og slett et forsøk på å heve saklighetsnivået, samt at vi trenger litt mer informasjon om hver enkeltbruker dersom noen mister passord, emailadresse, og ønsker å få tilbake kontrollen over sin brukerkonto.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f