Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 15 okt 07, 20:21
Opprinnelig postet av Lemmy

Syns dette virker som et meget spennende valg. Han oppfylte hvertall en viktig kriterie hos meg: at han er en lokal person, med kjennskap til laget, byen og supporterne osv.

Om han har den sportslige kompetansen, er jeg derimot meget usikker på. Derfor syns jeg det å sette Per Morten Haugen i en litt annen rolle som en slags sportslig direktør, var meget lurt.

Syns det ser ut som om FFK har gjort(for en gangs skyld, i det siste) en meget god vurdering. Så gjenstår det å se om Huth fyller rollen sin, noe jeg håper og tror. Lykke til!

Selvfølgelig er han kompetent. Han er jo fra samme øy som deg ,Martin Friis, Rune Gulliksen og lillebror gullik,Sander Solberh,H-E.Ramberg,Svein-Harald Arnesen,Kay Roger Olsen osv.

Solid og lang bakgrunn fra KIL har han også. Han var en person vi som var 6-7 år yngr så opp til da vi var små. Snill og innkluderende

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340