Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 15 okt 07, 11:17

Takk, takk, takk!!! TAKK!!!

Dette er årets gla`nyhet for min del! Dette gleder meg personlig mer enn kjøpene av både Gashi, Tegstrøm og Wehrmann til sammen (så kan man sikkert spørre seg om hvor rasjonell en slik tankegang er)!! FFK er og blir en helt spesiell klubb - INGEN (nei, ingen i Norge) har den samme fotballkulturen og tradisjonene som vi har her nede. Det hadde derfor vært ufattelig skammelig dersom Stadion skulle blir hetende noe annet enn Fredrikstad Stadion. Fotball handler om tilhørighet, historie og tradisjoner!

Vi har dessverre allerede solgt sjela vår på andre områder, så et navnebytte av Stadion hadde i hvertfall fått begeret til å renne over for min del. Jeg er evig takknemlig for de ressursene Terje Høili legger ned i klubben. Denne mannen kan sin historie og har et ekte FFK-hjerte!

Andre klubber i Norge må gjerne få bytte navn, men det ville ikke være en klubb som FFK verdig.

Takk Terje!! Da kan jeg gå med hevet hode i 5 nye år ihvertfall..

---------------------------

Pontus


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f