Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 okt 07, 20:51

Mener å huske at Bjørn Bagstevold var en nødløsning en gang Morgan var borte eller noe, kan dette være en løsning? Har vel egentlig ingen tro på dette, siden FFK vel satser på å finne en som kan sitte en litt lengre periode.

Men jeg tror ikke vi kan regne med noen kjempebra direktør. Vi trenger en løsning kjapt, og det er vel ikke en så attraktiv klubb fordi a) Det er bare en jobb på kort sikt b) Det er en krevende jobb c) Det er mye blest rundt FFK om dagen d) Man må tåle mye mediepress, siden man tar over etter Morgan Andersen og man blir jo i tillegg "involvert" i denne saken.

Men jeg håper på en lokal person som kjenner klubben, tradisjonene, spillerne, fansen og byen. I tillegg en som har samme filosofi som FFK, og som kan gjøre en god jobb! Desverre er jeg ikke sikker på om styret er kompetente nok til å skaffe en god nok erstatter, mye pga. at de nok vil satse på å finne en løsning så tidlig som mulig. Noe som ikke er så gunstig.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f