Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 08 okt 07, 13:40
Endret: 08 okt 07, 13:45

Gulsvik er vel en spiss vi kunne likt, men vi begynner vel å få en ganske grei dekning der nå, blir liksom feil å hente et talent til der nå. Evt talenter som får prøve seg bør vel være av lokal tilvekst.

Jacob sørensen er flink til å utfordre, men her har vi vel både Kvisvik (Om han holder koken ennå et par sesonger) og Koaudio som etterhvert har gjort et såpass godt inntrykk at plassen til Kvisvik ikke lenger er selvskreven.

Espen Ruud er vel en kantspiller som 3/4 av Tippeligaen snuser på, i alle fall en som samtlige supportergrupperinger diskutterer. Jeg tviler sterkt på at han kommer hit, tipper han blir å finne i sort og hvitt i Trøndelag neste sesong.

Vi bør kjøpe spillere der hvor den lokale tilveksten ser dårligst ut i øyeblikket. Det er en av grunnene til at jeg absolutt ikke ønsker meg meget dyktige Jarstein på laget, som også er mer enn god nok for samtlige Tippeligaklubbene. Keeperplassen er vel den plassen vi er best sikret på i fremtiden. Om vi kjøper så få som mulig, og de få spillerne vi kjøper er veloverveide gode kjøp, da kan vi kanskje håpe å få i stand et lag slik som Rosenborg på 90-tallet. "Av Trøndere, for Trøndere", mer eller mindre. Av Østfoldinger, for Østfoldinger er noe som burde etterstrebes.

For eksempel så tror jeg kanskje at Birger Madsen på Sandefjord er en dyktigere midtstopper en Agim, men jeg håper allikevel ikke at vi henter inn en ny ung midtstopper som holder en god lokal spiller som Agim ute av laget over lengre tid, jeg tror som sagt vi tjener på å bruke flere lokale.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340