Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 07 okt 07, 23:49

Opprinnelig postet av Morgaine
Så du er i mot å ha et eget sangfelt med sangkontrakt? Mot mange og kule Tifoer? Overraskende! Og jeg har en liten bås til deg også, nemlig gubbebåsen. Definisjon på en gubbe: En mann som tenkt de tankene han har tenkt å tenke.

Det jeg først og fremst vil ha er et Plankehaugen-styre som er opptatt av tribunekultur og tribuneliv framfor dugnader, husbygging, hester, loppemarked, vaffelsteking osv. I tillegg vil jeg ikke at styret skal ha nære bånd med klubbledelsen slik det har blitt nå, og på den måten være nikkedukker for Morgan & co.

 

Opprinnelig postet av Morgaine
Jeg håper du ikke vet hvem jeg er, eller at noen du kjenner gjør det, for jeg har en utfordring til deg. Klarer du i løpet av de tre neste kampene å finne meg utifra utseende, klær, alder og oppførsel, så gir jeg deg 200.- kr. Under den forutsetningen at du er totalt uvitende om hvem jeg er.

Har en anelse om hvem du er, men er ikke 100% sikker. Det spiller forsåvidt ingen rolle heller.

 

Opprinnelig postet av Morgaine
Hva slags vedtak som lå til grunn da hesten ble gitt til PH, vet jeg ikke. Årsmøtereferatene tilbake i tid ligger ikke på nettet. Men på årsmøte i vinter var det ikke oppe noe forslag om å selge hesten. Altså må de gamle vedtakene gjelde fortsatt. Og da er fortsatt mitt råd til deg, og alle andre som er i mot hesten, å sende inn et forslag til årsmøtet om at hesten skal selges. Det er den eneste måten å gjøre det på i et demokrati.

Hesten har aldri kommet opp som noe forslag på årsmøtet. PH-styret hadde allerede takket ja til den, og satt av 70000 kr på budsjettet de la frem på forrige årsmøte.

 

Opprinnelig postet av Morgaine
Har du noe greie på hvordan frivillige organisasjoner opererer i det hele tatt?

Ja, det har jeg. Jeg har heller aldri krevd at styret skal gjøre alt. Det jeg klager på er prioriteringene deres.

 

Opprinnelig postet av Morgaine
Nei, hva kan det skyldes? Dere har jo vært forbillede på åpenhet, toleranse, respekt for andres meninger, prikkfri organisasjonsmessig vandel....Det er en gåte for meg. Hadde du møtt opp i Tifogruppa tviler jeg på at du hadde fått 5 sure i rompa. Men, åh, det glemte jeg. Det er jo styret som skal lage Tifoer.

BRH har blitt motarbeidet og forhåndsdømt av PH fra dag 1.

 

Opprinnelig postet av Morgaine
Busser blir satt oppetter prinsippet tilbud og etterspørsel. Det er et tilbud om buss til bortekamp og det blir satt opp så mange som det blir solgt billetter til. Hva er problemet med det? Er mye mer miljøvennlig og sosialt med fellestransport. Og siden du reiser for deg sjøl så trenger du ikke bekymre deg for bussene i det hele tatt.

Jeg bryr meg ikke om bussene i seg selv heller jeg. Folk må gjerne reise i buss til bortekamp for min del. Det jeg påpekte var at PH-styret, og da særlig Ulf Berg, er mer opptatt av antall busser enn antall syngende.

---------------------------

Frihet for Ultras!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340