Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 07 okt 07, 17:18

Sitat: Ser på profilen din at du er ei tante på 48 år, og for meg er det nok informasjon til å sette deg i bås. Har også lest mange av dine tidligere innlegg, og jeg trekker mine konklusjoner ut fra dette. Men du passer hvertfall ypperlig inn i PH med tanke på den linja de har lagt seg på. For meg er god tribunekultur sånn som jeg og tusenvis av andre ultras i verden definerer den. Det du mener er god tribunekultur er jeg sterkt uenig i.

 Morgaine: Så du er i mot å ha et eget sangfelt med sangkontrakt? Mot mange og kule Tifoer? Overraskende! Og jeg har en liten bås til deg også, nemlig gubbebåsen. Definisjon på en gubbe: En mann som tenkt de tankene han har tenkt å tenke.

Jeg håper du ikke vet hvem jeg er, eller at noen du kjenner gjør det, for jeg har en utfordring til deg. Klarer du i løpet av de tre neste kampene å finne meg utifra utseende, klær, alder og oppførsel, så gir jeg deg 200.- kr. Under den forutsetningen at du er totalt uvitende om hvem jeg er.

Sitat: Hahaha, nå er du i gang! Styret har blitt pålagt av årsmøtet å ta i mot hesten faktisk... Var vel heller årsmøtet som nærmest ble pålagt av styret å ta i mot den hesten. Vet at det var mange på årsmøtet som var i mot hesten, men det ble vel aldri foretatt noen avstemning i den saken? Uansett skulle styret takket nei til den hesten med en gang, det burde ikke vært en sak for generalforsamlingen overhodet. Hva skal en supporterklubb med en hest?

Morgaine: Hva slags vedtak som lå til grunn da hesten ble gitt til PH, vet jeg ikke. Årsmøtereferatene tilbake i tid ligger ikke på nettet. Men på årsmøte i vinter var det ikke oppe noe forslag om å selge hesten. Altså må de gamle vedtakene gjelde fortsatt. Og da er fortsatt mitt råd til deg, og alle andre som er i mot hesten, å sende inn et forslag til årsmøtet om at hesten skal selges. Det er den eneste måten å gjøre det på i et demokrati. 

Opprinnelig postet av Morgaine

Jeg hevder fortsatt at hesten ikke har noen innvirkning på tribunekulturen. Greitt, det kunne stått 70 000 mer på Tifokontoen, men det hadde ikke blitt lagd noe mer Tifo av den grunn. Skal det lages Tifo må folk - feks du - melde seg til tjeneste i Tifogruppa. Så enkelt er det. Tilbudet er åpent for alle til enhver tid.

Sitat: Her kommer det samme igjen. Akkurat slik jeg beskrev det i mitt forrige innlegg. Med en gang det blir snakk om noe TIFO må brått alle andre bidra, for det kan jo ikke styret gjøre noe med! Dugnader derimot...

 Morgaine: Har du noe greie på hvordan frivillige organisasjoner opererer i det hele tatt?

Sitat: Ja, vi ultras har jammen blitt tatt i mot med åpne armer...

 Morgaine: Nei, hva kan det skyldes? Dere har jo vært forbillede på åpenhet, toleranse, respekt for andres meninger, prikkfri organisasjonsmessig vandel....Det er en gåte for meg. Hadde du møtt opp i Tifogruppa tviler jeg på at du hadde fått 5 sure i rompa. Men, åh, det glemte jeg. Det er jo styret som skal lage Tifoer.

[Jeg og mine kamerater reiser alltid på bortekamper på egen hånd. Er aldri med på bussreiser i regi av PH.

[/quote]

 

Busser blir satt oppetter prinsippet tilbud og etterspørsel. Det er et tilbud om buss til bortekamp og det blir satt opp så mange som det blir solgt billetter til. Hva er problemet med det? Er mye mer miljøvennlig og sosialt med fellestransport. Og siden du reiser for deg sjøl så trenger du ikke bekymre deg for bussene i det hele tatt.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340