Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

geirsand

Knøttespiller
Ble medlem: 11 feb 07
Innlegg: 29

Lagt til: 07 okt 07, 10:46
Endret: 07 okt 07, 11:09
Opprinnelig postet av ajg

Ser på profilen din at du er ei tante på 48 år, og for meg er det nok informasjon til å sette deg i bås. Har også lest mange av dine tidligere innlegg, og jeg trekker mine konklusjoner ut fra dette. .. For meg er god tribunekultur sånn som jeg og tusenvis av andre ultras i verden definerer den. 

Jeg er ingen tante på 48, men deler oppfatningen til morganine. Putt meg gjerne i samme bås, dog. No worries.
Opprinnelig postet av ajg

Uansett skulle styret takket nei til den hesten med en gang, det burde ikke vært en sak for generalforsamlingen overhodet. Hva skal en supporterklubb med en hest?

DIn mening, og helt fair at du argumenterer for den. Men dersom du har ambisjoner om å gjøre noe med saken, burde du både møte opp og stemme på generalforsamlingen og du (eller en av dine venner) stille til valg til styret. Om nok er enig i dine samlede prioriteringer, vil du bli valgt inn og få mer innflytelse på dine kjernesaker (som tilsynelatende er hest, tifo, og bluss).

 

Opprinnelig postet av ajg

Her kommer det samme igjen. Akkurat slik jeg beskrev det i mitt forrige innlegg. Med en gang det blir snakk om noe TIFO må brått alle andre bidra, for det kan jo ikke styret gjøre noe med! Dugnader derimot...

Slik jeg leser innlegget ditt - du vil ikke bidra til å lage tifoer fordi det er styrets ansvar. Stemmer det? Om du vil at verden skal være annerledes så må du gjøre en innsats for å endre verden. Spytte eder og galle for de andre som endrer verden etter deres oppfatning, fører desverre ikke frem.

Er frivillig arbeid forbeholdt styret? Dersom du brenner så mye for tifoer, kan du ikke bidra til å lage de selv? Ta ansvar for tifo-gruppa, få med deg vennene dine, ta en øl og lag kule tifoer.

Mitt inntrykk av de fleste ultras, er at de skal være i opposisjon til den gemene hop. Dersom flertallet av PH oppførte seg som dere ville de skulle, ville det ikke vært noe kult og man ville finne på nye saker. Ultras står i opposjon mot det eksisterende. Opponeringen i seg virker samlende på gruppeneringen, uavhengig av hvilke saker man til en hver tid fronter (per i dag; tifo, bluss, "tribunekultur"). Men dette kan ikke ultras innrømme fordi man da innrømmer at opponerngen er viktigere enn saken. Dette kommer tydelig til syne i at man tar spesielle enkelsaker til hjertet og viser avsky mot håndteringen av disse av "ledelsen/staten/styrende organ/hvemsomnåennharmestmakt" (her: hest, bluss)

NB. er veldig positiv til trøkk på tribunen og folk som lager mye liv. Jeg vet det ikke er lett å få til og er veldig tilhenger av at forholdene skal legges til rette for de enkelte grupperingene og få mest mulig igjen av alle, samt gi alle sin plass i ph. Så fortsett og syng, alle ultras, eliter, brigader ellerhvanåennderekallerdere


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340