Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 07 okt 07, 01:36
Endret: 07 okt 07, 02:51

Opprinnelig postet av Morgaine

Det siste først. Hva vet vel du om hva jeg kan om tribunekultur? Og er tribunekultur bare en ting? Dvs bare sånn som du definerer den?

Ser på profilen din at du er ei tante på 48 år, og for meg er det nok informasjon til å sette deg i bås. Har også lest mange av dine tidligere innlegg, og jeg trekker mine konklusjoner ut fra dette. Men du passer hvertfall ypperlig inn i PH med tanke på den linja de har lagt seg på. For meg er god tribunekultur sånn som jeg og tusenvis av andre ultras i verden definerer den. Det du mener er god tribunekultur er jeg sterkt uenig i.

 

Opprinnelig postet av Morgaine

Når det gjelder hesten gjør styret bare det som er pålagt dem av PHs høyeste organ - nemlig årsmøtet. Vil du ha forandret det må du levere inn et forslag til årsmøtet som sier at årsmøtet vil at PH skal selge hesten. Får du ikke flertall for det på årsmøtet må du bare finne deg i at det har flertallet bestemt. I Norge har vi et aktivt demokrati - dvs at den som møter opp og deltar bestemmer hvordan ting skal være. Hjemmesitter har liten makt. Nytter ikke å klage her på forumet heller.

Hahaha, nå er du i gang! Styret har blitt pålagt av årsmøtet å ta i mot hesten faktisk... Var vel heller årsmøtet som nærmest ble pålagt av styret å ta i mot den hesten. Vet at det var mange på årsmøtet som var i mot hesten, men det ble vel aldri foretatt noen avstemning i den saken? Uansett skulle styret takket nei til den hesten med en gang, det burde ikke vært en sak for generalforsamlingen overhodet. Hva skal en supporterklubb med en hest?

 

Opprinnelig postet av Morgaine

Jeg hevder fortsatt at hesten ikke har noen innvirkning på tribunekulturen. Greitt, det kunne stått 70 000 mer på Tifokontoen, men det hadde ikke blitt lagd noe mer Tifo av den grunn. Skal det lages Tifo må folk - feks du - melde seg til tjeneste i Tifogruppa. Så enkelt er det. Tilbudet er åpent for alle til enhver tid.

Her kommer det samme igjen. Akkurat slik jeg beskrev det i mitt forrige innlegg. Med en gang det blir snakk om noe TIFO må brått alle andre bidra, for det kan jo ikke styret gjøre noe med! Dugnader derimot...

 

Opprinnelig postet av Morgaine

Det virker på meg som om mange her inne vil at noen/styret/englene/aliens skal sørge for at tribunekultur osv, er som de ønsker til enhver tid, uten at de trenger å gjøre noe sjøl. Jeg synes Tifoene var bedre i fjor. Flere også. Men har jeg stilt opp i år for å lage noen? Nei, det har jeg ikke. Klager jeg da? Nei. Jeg tenker at neste år må jeg bare se til å få satt av tid til å være med på å lage noen, slik at det blir bedre. De som har ansvaret for dette i styret er sikkert gørslitne av å mase på folk for å få hjelp til å gjøre ting, og å bare få nei eller kan ikke i svar. Og det er jo ikke sånn at du er nødt til å bli bedt for å tilby deg å være med på ting. Du blir tatt i mot med åpne armer.

Ja, vi ultras har jammen blitt tatt i mot med åpne armer...

 

Opprinnelig postet av Morgaine

Til slutt bussene. Jeg synes det er en maktdemonstrasjon når det drar 70 bussær inn til Lyn - kampen i fjor. Ullevål ble vår hjemmestadion og Lyn-supporterne ble en liten stakkarslig gjeng. Vi vant også. Dette er et stunt som blir gjort en gang i blant. Ikke til hver kamp. Jeg har et forslag til alle som synes at det er så forferdelig at PH setter opp bussær til bortekamper. Reis dit på egenhånd. Dere er store nå og trenger ikke mamma for å dra på kamp. Så blir det mindre styr for Ulf å skaffe de bussene som trengs. Klarer seg kanskje med 2 da? Det settes jo opp bare det antall busser det er solgt billetter til.

Jeg og mine kamerater reiser alltid på bortekamper på egen hånd. Er aldri med på bussreiser i regi av PH.

---------------------------

Frihet for Ultras!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340