Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 06 okt 07, 01:56

Opprinnelig postet av Morgaine

Ordet dugnad betyr tydligvis forskjellige ting for oss. Jeg mente å være med i TIFO -gruppa feks og være med på den dugnaden det er å sy bannere og male dem. Hjelpe til med å sette opp flagg på kampdagen. Blåse opp ballonger (blir jævlig sliten av sånt, har ikke pust på en uke!)

Det er ikke dette som er poenget. Jeg snakker om at PH-styret heller tar en dugnad (vakthold på konserter, husbygging til Raymond osv.) enn å lage og gjennomføre f.eks. gode TIFO-show. Dette mener jeg er feil prioritering. Når det er en dugand på gang stiller PH-styret m/ venner opp på flekken, men når det kommer til TIFO kommer de bare med den samme gamle leksa om at "så lenge du ikke bidrar selv, kan du holde kjeft" eller "PH-styret har ikke tid til alt, så du får bli med i TIFO-gruppa selv." Hvorfor skal dugnader komme foran TIFO i styret i en supporterklubb?

 

Opprinnelig postet av Morgaine
-Tifo koster mye penger - altså dugnader for å skaffe disse pengene.

1. Penger er vel noe PH allerede har mer enn nok av. De har jo til og med råd til å bruke 70000 kr på en hest.
2. Hvorfor skal de jobbe dugnad for å skaffe penger til TIFO når de omtrent aldri har TIFOer? (Og hvorfor har de ikke det? Jo, fordi de er opptatt av helt andre ting)
3. Det eneste PH har gjort av store ting på TIFO-fronten i år er å lage et banner til bestekameraten sin, Morgan Andersen. Det sier vel det meste.

 

Opprinnelig postet av Morgaine
-Bussær må til for å få frakta syngende og mumlende supportere til bortekamper.

1. Det ikke til nei. Mange andre alternative reisemåter, men ok å ta buss.
2. Ulf Berg er mer opptatt av antall busser enn antall syngende. Det har vi jo bl.a. sett i media gang etter gang, for ikke å snakke om når han skulle sette rekord i antall busser til en bortekamp.

 

Opprinnelig postet av Morgaine
-Hesten har ingen effekt, hverken positiv eller negativ, på tribunekulturen. Tror ikke styret bruker mye tid på hesten heller.

70000 kroner er mye bra TIFO det.

 

Opprinnelig postet av Morgaine
Lær deg å skille snørr og barter.

Lær deg tribunekultur.

---------------------------

Frihet for Ultras!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340