Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 06 okt 07, 00:46
Endret: 06 okt 07, 00:50

Opprinnelig postet av Holters
Svært så nedlatende du skulle være da, Jonek!

Jeg stod tross alt på lange stå frem til jeg startet denne siden, samt jeg var aktivt syngende frem til 1. divisjon. Etter det begynte jeg med fulltidsstudier, og har ikke bodd i Fredrikstad siden. De gangene jeg har vært hjemme, så har jeg sittet på pressetribunen for å lage artikler for dere. Altså jeg har "ofret" mitt behagelige liv som supporter for å skape noe til glede for andre. Utover det, så har jeg veldig få kamper som vanlig sittende supporter, og totalt sett langt flere som stående. Du aner ikke hvor mange ganger jeg har hatt et ønske om å gå tilbake til å være en "vanlig supporter" uten noen selvpåtatte arbeidsoppgåver hengende over meg.

Men, men du skal få kose deg med å være arrogant dersom det gleder deg. Jeg lurer spent på hvilke sertifiseringer og ekspertpapirer du har i bakgrunn som gjør at din mening er verdt mer enn mine i denne debatten siden du ber meg om å holde meg unna. Ikke mye neste-kjærlighet over innlegget ditt der, Jonek! Fy-fy!

Uansett, det var et forslag for å få bukt med  problemene man har. "indianere" og "snyltere" ble satt i gåseøyne, da dette er ord andre enn meg bruker om deres medsupportere. Dere mener jo at det ikke fungerer per i dag, så da må man gjøre noe. Å fortsette i samme spor uten å være åpen for eventuelle forslag bremser all form for inovasjon. Jeg synes faktisk ikke dette er det dummeste forslaget sånt sett.

Selvsagt er det mest idelle å samle alle syngende midt på, slik at syngingen lettere kan smitte over til de som står rundt. Men så lenge man IKKE har noen regler som påtvinger folk å synge, så kan man heller ikke nekte ikke-syngende å stå akkurat hvor dem vil.

Jeg er veldig for å forsøke en sangkontrakt, men man må ikke finne på å kjøre "Klanen-varianten". Det vil si å kjøre sangkontrakt for absolutt hele feltet. Det vil trolig virke mot sin hensikt. Folk vil enten skape masse styr, eller rett og slett bare signere den uten å bry seg om budskapet. Det må faktisk også være plasser for ikke-syngende medlemmer av Plankehaugen, da de på alle mulige måter er verdt nøyaktig like mye som en som hopper og spretter i 90 minutter.

Til slutt vil jeg bare si at jeg tror det er ren utopi å tro at en sangkontrakt løser alle problemer, men det er absolutt verdt et forsøk. Håper også at at ordstyreren under en eventuell diskusjon om hvordan dette skal gjennomføres til året er mer åpen for andre synspunkter og meninger enn det du var i ditt innlegg.

Nedlatende, nei! ikke i forhold til mye annet jeg har leste her inne.

Fint at du gjør noe for andre, men jeg har aldri lest dine artikler. Jeg benytter meg kun av debatt-forumet. Det er bra, dine artikler hopper jeg glatt over, beklager. Skal lese en om jeg får tid.

Holters skrev" Men, men du skal få kose deg med å være arrogant dersom det gleder deg. Jeg lurer spent på hvilke sertifiseringer og ekspertpapirer du har i bakgrunn som gjør at din mening er verdt mer enn mine i denne debatten siden du ber meg om å holde meg unna. Ikke mye neste-kjærlighet over innlegget ditt der, Jonek! Fy-fy!"

Beklager om jeg overkjørte deg, men dette med plasseringen er viktige ting for en supporterklubb, men det som gleder meg er en god stemning på stadion til støtte for klubben. Dette handler ikke om deg, og verdien på dine eller mine meninger, men om FFK.

Du blander inn at det må være plass for ikke syngende medlemmer i Plankehaugen. Det er ikke dette denne tråden gjelder. Hold deg til tråden. Alle kan være medlemmer, og mange av medlemmene har sesongkort på Hovedtribunen også.

Det er plasseringen av supporterne til neste sesong som diskuteres, og da er det viktig å sette hesten forran vogna. dvs sangfolket på sentrale plasser, og de som vil være med kan henge seg på dette.

De som ikke ønsker å synge kan velge mange andre alternativer hvor de kan nyte fotball. Har aldri forlangt at alle skal synge, men mener at supporterne dvs de syngene skal stå mest sentralt.

Har ikke vært negativ til forslag, Holters, men synes dette er elementert for å få trøkk i klækken!

PS: synes det er en uting å kategorisere supportere i båser som snyltere, indianere, ultras.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340