Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 05 okt 07, 14:00
Opprinnelig postet av Liraren
når jeg skriver vi mener jeg BRH, ettersom jeg ser på meg selv som et medlem. Men jeg er absolutt ikke noen talsmann for BRH derfor skriver jeg at hvis vi først skal komme med en "pressemelding" eller noe i den duren håper jeg at VI ikke tar avstand fra det. Skjønner dekjök?


Skjønner og en pressemelding hadde vært lurt. 

Men dersom BRH da ikke tar avstand fra blussing så bør BRH heller ikke forvente mye goodwill fra FFK og må godta ekstra oppfølging fra politiet mm uten at dere dermed kan inta noen offerposisjon og føle dere forfulgt av den grunn.  BRH bekrefter dermed at pressens og politiets innstilling til BRH ved oppstarten var helt på sin plass. BRH blir da et moment for FFK mht sikkerhetesvurdering og tilhørende tiltak i forbindelse med FFK arrangement., dere vil kort sagt være en økonomisk belastning for klubben som sannsynligvis overgår inntektene klubben har på at dere kommer.  Og alt dette fordi dere liker fyrverkeri.  Ekte supportere gjør ikke slikt mot klubben.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340