Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 04 okt 07, 10:59
Anders, du har jo her blusset og innrømmer fullt ut at du visste det ikke var lovlig (heldigvis for hvis du ikke hadde vært klar over det så hadde du fulgt rimelig lite med).  Å klage på saksgangen synes jeg er langt fra å ta straffen som en mann.  Du mener fortsatt at blussing hører hjemme på tribunen, jeg ser ikke akkurat på deg som en angrende synder her, men en som nærmest mener at blussingen var verdt straffen.

Du kan ved en slik oppførsel påføre klubben en bot.  FFK sine kamper er FFK sitt ansvar.  At du betaler for å komme inn betyr ikke at du kan gjøre som du vil.  Du er jo et vandrende risikomoment for klubben, hvordan er det å støtte laget?  Dette er ikke noe fyrverkeriarrangement, men en fotballkamp.  Dessuten har du her bare underbygd all skepsisen politiet, klubben og majoriteten av publikum har til BRH.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340