Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 03 okt 07, 21:23
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av Biscuitman88

 

Jeg faller nok innunder kategori nr 3 gitt :)

Men det er overhodet ikke poenget mitt her. Selve saksbehandlingen - bortsett fra at jeg fortsatt ikke har fått svar på noen av mine spørsmål - ser jeg meg som ferdig med. Dvs jeg var klar over at det ikke var tillatt - bortsett fra en misforståelse med en FFK.-vakt, men dette skal jeg ikke unnskylde meg med. Dermed tar jeg også den straffen jeg har fått jeg..

 

Altså føler du deg feilaktig anklaget og mener rett og slett at du burde fått en advarsel først? Samt at du er relativt overbevist om at det drives en heksejakt på deg, og at styret i PH bombastisk refererer til deg når de hevder at det er gitt advarsel tidligere?

Mulig jeg ikke forstår deg rett, men jeg oppfatter deg nå som en smule paranoid når du ikke viser noen vilje til å se at det faktisk kan være andre som har fått advarsel. Nå antar jeg at du har vært i kontakt med de andre som er utestengt og de mener sikkert også at de ikke har mottatt noen advarsel...

Nei, skal jeg tro blindt på deg så innebærer det at styret i PH kun farer med løgn og uttaler seg i hyytt og pine... Mulig jeg er naiv, men jeg kan ikke tro at det er så ille stelt...

 

Opprinnelig postet av Holters

PS! Bare spør Morgan, det er ganske alvorlig å levere en falsk anmeldelse.

 

Den var under beltestedet du

 

Hvis du leser redegjørelsen fra PH, står det bl.a:  "En av de utestengte lagde bråk både før og under kampen på Nadderud, og ble senere tatt av politiet. Denne personen har også fått advarsler før (han er ikke tilknyttet BRH). De to andre har tilknytting til BRH og har også fått advarsel tidligere. Likevel tok de med seg bluss inn på Nadderud og fyrte det opp. Den fjerde personen det gjelder har vært en utrolig ressurs for Plankehaugen og syngingen på feltet."...

Da det ikke var jeg som ble tatt hånd om av politiet, og da den fjerde personen er Zoran, sier det vel seg selv?!? Jeg har vært i kontakt med vedkommende som omtales i samme setning som meg i redegjørelsen, og han stiller seg også uforstående til disse anklagene, uten at jeg kan bekrefte eller avkrefte hans påstand. Men jeg vet hvertfall med meg selv 100% sikkert at det eneste jeg noen gang har fått som kan minne om en advarsel, er en pekefinger fordi jeg røyket inne på stadion

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340