Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 03 okt 07, 21:05
Endret: 03 okt 07, 21:05
Nei da, jeg forstår at du ønsker å få det avklart med styret, men det er mer fremgangsmåten din jeg ikke synes noe særlig om.

VIdere bruker min rett til ytringsfrihet for å stille deg til veggs når du først legger ut "åpne brev" her på ffksupporter.net. Jeg har ikke sagt at du skal unnskylde deg for noe du ikke har gjort, men jeg sier at du skal unnskylde deg for noe du har gjort, eller i det minste forstå hva du har gjort. Og da snakker jeg om blussingen. Den handlingen virker det egentlig ikke som du har registrert engang. Det er noe du synes er en bitteliten bagatell i hverdagen.

For øvrig får man i alle fall 14-15.000 i bot for å tisse på gata i Tønsberg, mens det er rundt 3.000 her i Fredrikstad. Jeg synes ikke straffen du har fått er hårreisende høy. 1, 2, 3 kamper, hva er vel det? Eller resten av sesongen for den saks skyld? Det var ikke så mange kamper igjen av sesongen når du blusset på Nadderud. Synes det er helt greit at du blir utestengt i 1,5 år. Det er i hvert en straff som svir. Litt. I alle fall nok til å du tenker deg om neste gang.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340