Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 03 okt 07, 20:59

Opprinnelig postet av Holters
Jo, en ting til, altså angående "dum"-kommentaren fra både meg og deg:

Jeg sa for det første ikke at du var dum, men stiller spørsmålet om hvordan det er mulig å ikke skjønne at blussing ikke er tilttatt. I mine øyne kan man plasseres i tre kategorier.

1) Man visste ikke at det var ulovlig, noe som er uhyre tvilsomt.

2) Man er for dum til å innse at man gjør, og har gjort, noe ulovlig.

3) Man vet det er ulovlig, men gjør det likevel.

I mitt tilfellet, så er jeg nummer 1, da jeg ikke visste - det vil si, jeg hadde ikke lagt merke til - at det i såpass klartekst stod at BRH-medlemmene hadde fått en advarsel etter Lillestrømkampen.

Så da spør jeg deg; hva er du?

Og hvorfor er du da sjokkert over at din handling medførte konsekvenser?

Jeg tipper det går lang tid før noen blusser igjen, så utestengelsen har nok garantert hatt en positiv effekt for ettertiden. Og hvis ikke, så vet fremtidige syndere hva som venter dem, selv om Plankehaugen helt klart må utbedre sine vedtekter, og få inn blant annet dette med blussing, da saksgangen har vært under enhver kritikk.

 

Jeg faller nok innunder kategori nr 3 gitt :)

Men det er overhodet ikke poenget mitt her. Selve saksbehandlingen - bortsett fra at jeg fortsatt ikke har fått svar på noen av mine spørsmål - ser jeg meg som ferdig med. Dvs jeg var klar over at det ikke var tillatt - bortsett fra en misforståelse med en FFK.-vakt, men dette skal jeg ikke unnskylde meg med. Dermed tar jeg også den straffen jeg har fått jeg..

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340